playboy itu suami aku episod 18

Drama ini merupakan drama pertama. Pilot gandingan bersama pelakon drama Playboy Itu Suami Aku dan Gerak Khas Fattah Amin.


Guwjpowpkczpom

Drama ini mengisahkan Megat Danish atau Danny Remy Ishak seorang playboy ysng sudah insaf bercadang untuk memulakan hidup baru bersama kekasihnya Nadine Sarah Hildebrand.

. Namun semasa hari pernikahan Danny beliau dikejutkan dengan kehadiran seorang bayi yang bernama Rizqi Aydeen Mikael yang diletakkan di ruang legar masjid berserta kad. Abdul Fattah Mohd Amin lahir 14 September 1990 ialah seorang pelakon penyanyi dan model MalaysiaBeliau mula meraih kemasyhuran sebagai juara Hero Remaja 20112012 dan terkenal menerusi peranan sebagai watak utama Raja Adrian Benjamin dalam drama Playboy Itu Suami AkuBeliau juga dikenali menerusi watak Inspektor Haikal dalam Gerak Khas Kapten Ejaz. Pada 18 Jun 2020 Neelofa menubuhkan pertubuhan kebajikannya sendiri Pertubuhan Kasih Neelofa yang bertujuan bagi membantu insan yang memerlukan.

Beliau kembali ke bidang lakonan pada 2016 menerusi drama Suri Hati Mr. Aku rasa sudah terlalu lama aku melakukan adegan-adegan ringan dengan Kak Ros namun aku masih belum merasa jemu melakukannya dan aku lihat Kak Ros juga seperti benar-benar rela serta seronok dengan permainan aku itu kerana dia juga boleh bertahan sebegitu lama untuk membiarkan tubuhnya dikerjakan oleh aku tanpa belum lagi meminta untuk.


Playboy Itu Suami Aku Episod 22 Sorotan 1 Playboyitusuamiaku Kenangan Indah Bersamamu Yang Takkan Mudah Aku Lupakan By Tv3 Malaysia Facebook


Info Hiburan Playboy Itu Suami Aku Episod 26


Edtv Akasia Tv3 Episod Akhir Drama Playboy Itu Suami Aku


Playboy Itu Suami Aku Episode 18 Murai Dot Coms


Playboy Itu Suami Aku Episod 21 Sorotan 2 Playboyitusuamiaku Aku Nak Buat Surprise Kat Dia Tapi Aku Pulak Yang Kena Surprise By Tv3 Malaysia Facebook


Best Lifestyle Blog Malaysia Playboy Itu Suami Aku Versi Kisah Benar


Watch Tundukkan Playboy Itu Netflix


Playboy Itu Suami Aku Episod 1 Youtube


Siddharth Shukla Romanian Fans Pinky Love Facebook


Playboy Itu Suami Aku


Playboy Itu Suami Aku Episod 23 Sorotan 5 Playboyitusuamiaku Awkwardnya Bila King Jumpa Fisya Depan Fina And Family By Tv3 Malaysia Facebook


Playboy Itu Suami Aku Episode 18 Murai Dot Coms


Watch Tundukkan Playboy Itu Netflix


Playboy Itu Suami Aku Facebook


Playboy Itu Suami Aku Episode 17 18 19 20 Eraz Fadli


Full Playboy Itu Suami Aku Episod 18 Youtube


Watch Tundukkan Playboy Itu Netflix


Fattah Amin Cerita Playboy Itu Suami Aku Best Ke Berapa Facebook


Fattah Amin Wikipedia Bahasa Melayu Ensiklopedia Bebas

You have just read the article entitled playboy itu suami aku episod 18. You can also bookmark this page with the URL : https://semprotrasusnurul.blogspot.com/2022/10/playboy-itu-suami-aku-episod-18.html

0 Response to "playboy itu suami aku episod 18"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel